Sunday, April 7, 2013

When I die, I wanna go to VOGUE


Photographer: Menaa Photography

Ce que j'adore particulièrement dans la mode, c'est l'association de pièces qui n'ont rien à voir ensemble au départ. Quand on voit une jupe plissée classique et un t shirt imprimé, on est loin d'imaginer qu'on va les porter ensemble. Et bien, c'est ça que je préfère, et encore plus en accentuant avec un collier des plus bling bling! D'ailleurs, j'adore encore plus l'association de la jupe classique avec un gros pull! Je l'avais déja précisé dans mon article Style inspo, alors restez connecté car je vous réserve une ou deux tenues de la sorte pour les prochaines fois, en espérant que la météo me le permette! Pour finir, j'avais reçu ce t shirt lors de la Vogue Fashion Night Out de Paris qui avait eu lieu en septembre 2012, une des meilleures soirées de ma vie! Je vous donnerai plus de détails sur cette soirée prochainement. 

What I absolutely love about fashion is the combination of clothes having nothing in common at first. When we see a classic pleated skirt and a printed t-shirt, we are far to imagine that we will wear them together. Well, that's what I prefer, and even more by accentuating with a really bling blong necklace! By the way, I love even more the combination of classic skirt with a sweater! I had already said it in my Style inspo article, so stay tuned because I reserve one or two outfits of that type for the next time, hoping the weather permits it! Finally, I received this t shirt during the Vogue Fashion Night Out in Paris which took place in September 2012, one of the best night of my life! I will soon give you more details on this event.











Tshirt: VOGUE
Skirt, ballerinas: Zara
Leather biker jacket, necklace: Mango
Watch: Michael Kors
Leather bracelet: Balenciaga
Spiked bracelet: WE


5 comments: