Tuesday, April 9, 2013

Dress like you're going to meet your worst enemy today


Photographer: Menaa Photography

Voici des photos que j'avais faites la semaine passée quand on avait encore droit à un petit peu de soleil... L'occasion de ressortir mes petites souris Marc by Marc Jacobs que j'avais laissées au placard depuis l'été passé! L'occasion aussi de vous dire à quel point je suis excitée parce que je pars à Paris fin du mois! haaaaaaaa je vais pouvoir faire le plein de shopping dans mon amour de ville! Ma liste d'achats est déjà faite: espadrilles, sac, escarpins, bracelets,... Je vous laisse deviner les créateurs, peut être qu'il y aura quelques indices par ci, par là dans mes prochains posts! Sur ce, à bientôôôt!

Here are some pictures I made last week when it was still sunny... The opportunity to highlight my little Marc by Marc Jacobs that I had left in the closet since last summer! Also the right time to tell you how much I'm excited because I'm going to Paris at the end of the month! haaaaaaaa I'm gonna make a big big big shopping in my lovely town! By the way, my purchases list is already done: espadrilles, bag, shoes, bracelets,... I'll let you guess the designers, there will maybe be some clues in my next posts! XOXO










 Mouse flats: Marc by Marc Jacobs
Jeans: Abercrombie & Fitch
Top: Zara
Leather biker jacket: Mango
Bag: Louis Vuitton

3 comments: