Wednesday, August 14, 2013

There are two kinds of people in the world: givers and takers. The takers may eat better, but the givers sleep better


Salut les loulous, alors hier je suis allée faire un petit peu de shopping et j'ai déniché ce t shirt chez Sandro, il me fait beaucoup penser aux collections Givenchy... C'est sans doute pour ça que je l'aime tant! Les couleurs mauves et motifs de galaxies sont typiques chez Givenchy! J'ai également ressorti mes sneakers Isabel Marant, ça faisait quelques mois que je ne les avaient plus portées mes petites chéries! Je vous dis à bientôt et n'hésitez pas à me laisser vos impressions!

Hi guys! Yesterday I went for a little shopping and I've found this Sandro tee, he reminds me a lot to Givenchy collections... This is probably why I like it so much! The purple colors and galaxies patterns are typical of Givenchy! I also put my Isabel Marant sneakers on, it was a few months since I had wore my little darlings! See you soon and don't hesitate to leave me your comments!










Tee: Sandro
Sneakers: Isabel Marant
Jeans, bag: Zara
Leather bracelet: Balenciaga

No comments:

Post a Comment