Tuesday, March 19, 2013

Good things come to those who work their asses off and never give up


Photographer: Menaa Photography

Bonjouuuur! J'espère que vous avez passé un bon début de semaine! Pour ma part, voici ce que je portais lundi, un tenue simple et décontracte comme je les aime! Le tout est de trouver les pièces qui font que la tenue va paraître tranquille, en mode 'j'm'en fous', alors que l'ensemble a très bien été réfléchi, haha! Chose qui n'est pas toujours facile à faire! Vous pouvez aussi découvrir mes sneakers Isabel Marant chéries que j'ai reçues pour Noël de ma petite famille! Et pour finir, je suis carrément dingue de ce jeans et de l'effet de couleur entre le noir et le gris! N'hésitez surtout pas à me faire part de vos réactions et commentaires!
A bientôt!


Helloooo! I hope you have a nice day! Personnally, here's what I wore on Monday, a simple and relax outfit as I love them! The trick is to find the pieces that will make that the outfit will appear like 'I don't care', whereas everything had been very really thinking, haha! And that isn't always easy to do! You can also find my beloved Isabel Marant sneakers, a Christmas gift from my family! And finally, I'm crazy about these jeans and the color effect between black and gray! Don't hesitate to send me your feedback and comments!
See you soon!














Sneakers: Isabel Marant
Jeans, bangle: H&M
Top: Zara
Cardigan: Les Bourgeoises
Bag: Louis Vuitton
Sunnies: Ray Ban
Bracelet: Balenciaga
Watch: Michael Kors

No comments:

Post a Comment